در آستانه 22 بهمن باید دست ازجان شست ، باید آماده شکنجه و زندان و هر فداکاری بود ، وگرنه جنبش گرامی سبز شکست خواهد خورد

اکنون که در آستانه 22 بهمن ایستاده ایم و با یک مجهول بزرگ روبرو هستیم ، که خشونت کودتاچیان در این روز تا چه حد خواهد بود ، میخواهم که آماده باشی . بدان که تا آماده گذشتن از جان و مال در راه آزادی نباشی آن را به دست نمی آوری. تا وقتی ملتی دست از جان نشوید و خود را برای تحمل بدترین شرایط برای حصول دموکراسی آماده نکند دموکراسی نصیبش نمی شود . باید آماده زندان و تحمل شکنجه و آسیب مالی شده باشی تا بتوانی سرفراز و دلیر در تظاهرات و اعتصابات و تحصنها شرکت کنی وگرنه هرگز جواهر گرانبهای آزادی را به دست نخواهی آورد .

تنها حربه دولت خامنه ای در حال حاضر ارعاب و ترساندن است . ترساندن مردم از شکنجه و ترور و کتک و اعدام . ولی اگر مردم خود را برای همه اینها آماده کرده باشند دیگر ارعاب تاثیری نخواهد داشت .

آماده شو تا پیروز شوی . آماده شویم تا پیروز شویم و گوهر گرانبهای دموکراسی و آزادی را به دست آوریم و به نسلهای آینده ایرانیان تقدیم کنیم .دوست و همرزم عزیز سبزم ، از تو میخواهم یکبار برای همیشه این مسئله را با خود حل کنی. یکبار بنشین و فکر کن ، از خود بپرس آیا من آماده همه اینها هستم ، یا هنوز میترسم و هم خدا را میخواهم و هم خرما را . هم میخواهم در تظاهرات و اعتصابات بر علیه این دولت خونخوار شرکت کنم و هم میخواهم کوچکترین گزندی به وجود گرانبهایم نرسد ؟ اگر هنوز به مرحله فداکاری مطلق نرسیده ای بدان که دولت کودتا بر علیه تو دست بالا را دارد و میتواند با حربه ارعاب تو را ساکت کند . تنها هنگامی «رها» خواهی شد که به قول مسلمانها غسل کنی و کفن بپوشی و آماده تحمل هر سختی و رنجی در راه هدف خود بشوی . اما اگر به آن مرحله برسی ، حصار ترس و  ارعاب حکومت بر علیه تو و سایر همرزمانت خواهد شکست . دیگران نیز از تو درس خواهند گرفت و به زودی زود دولت ظلم و جور یزید زمان سرنگون خواهد شد. و این خاص ملت ما تنها نیست . گذشته از آن که پدران ما چند بار در صد سال اخیر با گذشتن از جان ومال و خانواده خود تکانهای بزرگی پدید آوردند که در پیشرفت ایران نقشی اساسی داشت ، هیچ ملتی را در دنیا نمی یابی که بدون فداکاری و از جان گذشتگی به آزادی دست یافته باشد . و اکنون آن زمان برای نسل ما  فرا رسیده است .

«پیروزی نزدیک است »

«دوراندیش»

برچسب‌ها: , ,

5 پاسخ to “در آستانه 22 بهمن باید دست ازجان شست ، باید آماده شکنجه و زندان و هر فداکاری بود ، وگرنه جنبش گرامی سبز شکست خواهد خورد”

  1. ali Says:

    اي خدا رزم مردانم ارزوست. هواي هواي نبرد است، ايام به وصال و موقع فتح است. هان اي روبهان ترسو، اي موشهاي ولايت ميدان رزمم ارزوست. واي بر شما ولدان ناپاك، سگان نجس ولايت، مزدوران ان حرامزاده اجنبي، خامنه اي مفلوك. هان بمانيد و ببينيد رزم ايرانيان را اي اعراب پدرسوخته نامرد و اي خودفروشان به ولايت. هنگامه نبرد شير مردان ايران است اي سگان پست و زمان سوختن شما در اتش خشم ملت. مردان رزم ديده ملت در جنگ با عرب عراقي مثل سگ شما ناكسان پست را به درك رهنمون خواهند ساخت، جوانان دلير وطن رجز رزم ميخوانند اي سگان بمانيد و ببينيد نابودي جرثومه فساد و تباهي خامنه اي مزدور را/ مرگ بر اصل ولايت فقيه/مرگ بر خامنه اي جاسوس/ زنده باد وطنم ايران عزيز و مردمان خوب و دلاورش.

  2. اميد Says:

    دوستان عزيز احتمال درگيري و سركوب در 22 بهمن بسيار كم است . انشالله با حضور خورمون اين احتمال رو به صفر برسونيم

  3. اميد Says:

    دوستان عزيز احتمال سركوب در 22 بهمن بسيار كم است انشا الله با حضور خورمون اين احتمال رو به صفر برسونيم

  4. ناشناس Says:

    جنبس سبز حامیان جنبش سبز و خانواده های شهدای جنبش سبز، 22 بهمن میدان آزادی برای دیدار با آزادی

  5. میر حمید موسوی Says:

    سلام
    مرسی از مطلب زیباتون

    به وبلاگم یه سری بزنید
    رفع کامل فیلت*رینگ ایران با استفاده از VPN
    حتما استفاده کنید
    و اگر تونستید به بالاترین لینک بدید

    http://hamid20dolers.mihanblog.com/

    باز هم ممنون

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.