مصاحبه خنده دارعلی مطهری در مورد احمدی نژاد و مشایی : جاهلي که خودش هم نمي‌داند جاهل است، معمولا مشکل‌ساز مي‌شود (دوراندیش)

علی مطهری مهمترین و مشهورترین نماینده اصولگرای مجلس اخیرا مصاحبه ای بسیار مهم با جهان نیوز داشته که خواندن آن جالب است به خصوص که نظراتش در مورد احمدی نژاد و وردستش مشایی به خوبی نشان میدهد جناج اصولگرای دولت چه نظری در مورد جناح احمدی نژاد دارند. او همچنین در مورد مسائل دیگر نیز اظهار نظر کرده که خواندن آن را به همه توصیه میکنیم تا با نظرات شدیدا ارتجاعی این گروه بیشتر آشنا شوند. در اینجا گزیده ای از این مصاحبه را برای عبرت دوستان نقل میکنیم اگر حوصله دارید همه را بخوانید به این لینک بروید :

http://www.jahannews.com/vdcefx8znjh8xvi.b9bj.html

در باره جهل احمدی نژاد : فکر مي‌کنم مباني فکري ايشان قوي نيست. آدم جاهل تکليف خودش را مي‌داند و مي‌گويد نمي‌دانم و به متخصص مراجعه مي‌کند. اما جاهلي که خودش هم نمي‌داند جاهل است، معمولا مشکل‌ساز مي‌شود. اينها اظهار‌نظر مي‌کنند در حالي که صلاحيت اين کار را ندارند. الان چنين حالي در حوزه آقاي احمدي‌نژاد و مشايي وجود دارد.

در باره احمدی نژاد و حجاب و مطرح شدن ایران باستان : يک بار من خصوصي به احمدی نژاد  گفتم شما مي‌بينيد اين اوضاع حجاب را؟ ايشان جواب سربالا ‌داد و ‌گفت من نمي‌بينم! به ايشان گفتم اصلا چرا مانتو به اين شکل توليد مي‌شود؟ برايش کش و کمربند مي‌گذارند تا به بدن بچسبد، اين چرا توليد مي‌شود؟ در حالي كه مانتو براي بيرون منزل است. آقاي احمدي‌نژاد مي‌گفت: اشکال اين نيست. اشکال اين است که اينها مي‌آيند دو شماره کوچک‌تر را مي‌پوشند! مانتوها درست است……. راجع به همين موضوع عفاف و حجاب يا مکتب ايران يک عده مي‌گويند اين جنبه سياسي دارد و اينها دارند علامت مي‌دهند براي تيپ متجددي که در مسائل مذهبي سهل‌انگار است، و به طور مشخص جذب کردن سبزها.

من خودم اخيرا ملاقاتي با مقام معظم رهبري داشتم. اعتراض کردم به بي‌توجهي دولت به مسائل عفاف و حجاب. بحث توجه غير طبيعي دولت به مساله ايران باستان را مطرح کردم و گفتم من متعجبم که چه شده اينها مي‌گويند ما فرزندان رستم و اسفنديار و آرشيم!

در مورد مشایی : برداشت‌هاي خاصي از معارف اسلام دارند. مطالعات عميقي در اين حوزه ندارند و مطالعاتشان سطحي است، مي‌آيند اظهارنظر مي‌کنندو آن وقت تبديل به اين ماجراها مي‌شود.

مشایی در مورد مامورین امر به معروف : قاي مشايي مي‌گفت خود اينها مشکل دارند. ايشان مي‌گفتند بالاخره وقتي شما يک عده خانم و آقاي جوان را در ماشين ناجا مامور مي‌کني که از صبح تا عصر برويد براي اين کار که موضوعش روابط جنسي است، مشكل آفرين مي شود. من گفتم آقاي مشايي شما داريد قياس به نفس مي‌کنيد. ايشان مي‌گفت الان دختر و پسر دست در دست هم در خيابان راه مي‌روند. اما سه سال قبل عده‌اي فرياد مي‌زدند که وا اسلاما. الان ديگر عادي شده و مردم هم کاري ندارند. اينها مسائل مهمي نيست و نبايد سخت‌گيري کنيم.  البته بحث، جاي ديگري بود که به اينجا کشيده شد. بحث اين بودکه آقاي هنرپيشه در يکي از سريالها دست روي شانه خانم گذاشته است. معتقدم بوديم که بايد به صدا و سيما تذکر داده شود. مشايي مي‌گفت چه اشکالي دارد، بالاخره در فيلم زنش بوده است.

مشایی و آمریکاییها: الان ما اطلاع موثق داريم که آقاي مشايي در سفر به نيويورك در سال 88 با سفير اسبق آمريکا در اسرائيل مذاکره كرده و اخيرا دعوتش کردند که به ايران بيايد ولي خودش نيامد.

احمدی نژاد و کردان : من سه ساعت با آقاي احمدي‌نژاد ملاقات داشتم راجع به همين داستان آقاي کردان. تمام حرف ايشان اين بود که اين موضوع کردان توطئه هاشمي و توکلي است! و شما خواهيد ديد که در انتخابات رياست جمهوري آينده (انتخابات دهم) توکلي کنار هاشمي خواهد بود. مساله کردان را هم اينها علم کرده‌اند. ولي اين يك توهم بود. من هم استدلال مي‌کردم که واقعا قضيه اين نيست. من در اين سه ساعت نتوانستم به ايشان بفهمانم که بيايد و اين مساله را به سادگي حل کند. من گفتم شما کاري کن ايشان خودش کنار برود، يا خودتان عزلش کنيد… هيچ کدام را قبول نکردند و محکم ايستادند تا آبروي کردان رفت.

ایرانیان استعداد خوبی در لهو و لعب  دارند و از اروپاییها نیز بدتر هستند: به هر حال من در مجموع اين طور مي‌فهميدم که ايشان (مشایی) نظرشان اين است که همه چيز را به اختيار خود مردم بگذاريم و دولت در اين زمينه‌ها هيچ مسئوليتي ندارد، همان چيزي كه در سخنان آقاي احمدي ن‍ژاد هم مشاهده مي شود. اما توجه ندارند که اگر بخواهد اين گونه باشد، نهايت ندارد. فرض کنيد اگر مطمئن باشيم در حد همان روسري برداشتن است، انسان شايد- قطع نظر از شرع- بگويد اجازه بدهيم. اما اين طور نيست. اين مي‌رود تا نقطه نهايي،‌ مثل اروپا مي‌شود، شايد هم بدتر. چون ايرانيان استعداد خوبي در اين زمينه دارند. در زمان شاه به جايي رسيد که خيلي از اروپايي‌ها مي‌گفتند شما از ما جلوتر هستيد!

کتک کاری در مورد حجاب وظیفه دولت است : من مثال زدم که اخيرا در فرودگاه امام، يک خانمي تا بالاتر از آرنج، دستش برهنه بود.اينجا تکليف حکومت چيست؟مردم که نمي‌توانند دايم درگير شوند و کتک‌کاري کنند.بالاخره از نظر اسلام، امر به معروف و نهي از منکر در جايي که مستلزم اعمال زور است، برعهده دولت اسلامي است. گفتند ما پيش بيني‌کرده‌ايم ولي فعلا به ما گفته‌اند بايد نامحسوس باشد. حتي اگر خانم بدحجاب قرار بود بازداشت شود، اين جلوي مردم نبايد باشد. بايد دنبال او برويم تا برسد به کوچه خلوتي يا خانه‌اش را پيدا کنيم.اينها حرفهايي است که عملي نيست؛ انگار که خجالت مي‌کشيم نهي از منكر كنيم. در حالي که ما بايد علني بگوييم اين كار وظيفه حکومت است و بايد انجام شود.

نظر اینها راجع به ولایت فقیه خطرناک است : يک انحرافي که استمشام مي‌شود اين است که گاهي اين طور فهميده مي‌شود که از نظر اينها مراجعه به اسلام‌شناسان، روحانيت و ولي فقيه در درجه دوم است. خيلي مهم نيست. بوي اين مطلب مي‌آيد که انگار بايد مستقيم از امام زمان(عج) دستور بگيريم. اينهاست که خطرناک است و حساسيت‌برانگيز. انگار که مي‌خواهند ولايت فقيه را دور بزنند. مخصوصا اگر در حرفهايشان دقت کنيد تعبير ولايت فقيه به ندرت به کار مي‌رود و بيشتر از واژه ولايت استفاده مي‌شود و اگر اينها را کنار هم بگذاريم، آدم شک مي‌کند که شايد منظور ديگري دارند.

درمورد موسوی : روزنامه اعتماد ملي مصاحبه‌اي با من کرد و گفت اگر آقاي موسوي بيايد و امر داير شود ميان موسوي و احمدي‌نژاد، شما نظرتان چه خواهد بود؟ گفتم من نظر و رايم احمدي‌نژاد خواهد بود. خيلي تعجب کرد و پرسيد چرا؟ گفتم براي اينکه تيپ آقاي موسوي و امثال ايشان اسلامشان اسلام روشنفکري است، اسلامشان را از دکتر شريعتي و دکتر پيمان گرفته‌اند و معمولا اين تيپ افراد با روحانيت مشکل دارند.

برچسب‌ها: , , , , , , , ,

5 پاسخ to “مصاحبه خنده دارعلی مطهری در مورد احمدی نژاد و مشایی : جاهلي که خودش هم نمي‌داند جاهل است، معمولا مشکل‌ساز مي‌شود (دوراندیش)”

  1. xxxxxxxxx Says:

    This guy is a basterd son of a bitch

  2. مزدک Says:

    اقای علی مطهری شما همانند پدرتان دو دوزه بازی میکنید ؟ است نمی کنید؟ شما و اقوام فراماسونری تان آن شوهر خواهرتان اقای اردشیر لاریجانی رئیس مجلس و پسر خاله شان توکلی در خانه تان با هم دیگر نشته و باهم برنامه ریزی بر علیه جنبش سبز میکنید و در بیرون مزخرفاتی بی ارزش بر علیه احمدی نژاد میگویید، که انهم بخاطر سوزشی است که شما 3 نفر دارید که چرا یکی از شما را رئس جمهور نکرده اند. شما و خانواده تان اگر فرهنگ انسانی داشتید دختر 15 ساله، مدرسه ای تان را زن این ریس مجلس نمی کردید. مردم شما فامیل فرصت طلب و اقوام فراماسونری شما را میشناسند، این دکان را ببندید دست ها رو شده است.
    مزدک

  3. عباس Says:

    آقای مطهری کیرم تو دهن کسکشت بیاد زن و دخترت را هم گائیدم زن جنده اینقدر به پر وپای احمدی نژاد نه پیچ مادر قهوه ولد زنای کونی احمدی میدونه داره چیکار میکنه

    • دوراندیش Says:

      این آقا حتما از سربازان گمنام ارتش سایبری هستند که از اینکه به رهبرشان آقای احمدی نژاد اسائه ادب شده بر آشفته اند و با کلام زیبای خود که مخصوص بسیج و پاسداران است جبهه مقابل را مورد نوازش قرار داده اند .

  4. محمود Says:

    دیوث با این مزخرفات میخوای چی ثابت کنی که مثلا مخالف اون احمدی زن قهوه هستی خب بیشرف تو جاکش که بدتر از اون حرامزاده هستی و سگان هار حکومت را میخواهی به بهانه حجاب به جان مردم بندازی ای کیر تو کس ننه همتان مادرتانت را گائیدم

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.


