اکنون باید درخیابانها ماند ، مانند مصر!

رهبران جنبش ، موسوی و کروبی در حصرند و نمیتوانند اعلامیه دهند ولی مشاوران و اطرافیان آنان باید از مردم بخواهند در خیابانها بمانند و تظاهرات را ادامه داده و تبدیل به تحصن کنند . لازم نیست تحصن در میدان آزادی شروع شود ، بگذارید در یک نقطه مرکزیتر شهر مانند میدان انقلاب یا فردوسی یا هفت تیر تحصن را شروع کنیم ، با وسعت یافتن تحصن میتوان آن را به میدان آزادی انتقال داد ولی باید هم اکنون که مردم هنوز گرم هستند از آنان خواست به خانه ها باز نگردند وگرنه آن میشود که سال پیش شد و آن فرصت بزرگ از دست رفت . آقای امیرارجمند که در مورد شکوه قیام 25 بهمن نظر داده اند هنوز آزادند ، آیا ایشان از مردم خواهند خواست که در خیابان بمانند؟

برچسب‌ها: , , , , , , ,

2 پاسخ to “اکنون باید درخیابانها ماند ، مانند مصر!”

  1. خامنه ای مستقیما به تو میگوییم: اگر فرزندان عزیز دستگیر شده ما ظرف سه روز(تا روز پنجشنبه ۲۸ بهمن) آزاد نشوند، تمام اینترنت پر از دشنام به تو و Says:

    خامنه ای مستقیما به تو میگوییم:
    اگر فرزندان عزیز دستگیر شده ما ظرف سه روز(تا روز پنجشنبه ۲۸ بهمن) آزاد نشوند، تمام اینترنت پر از دشنام به تو و رژیمت به زبانهای فارسی و عربی و انگلیسی خواهد شد. خود دانی.

  2. سرود یار دبستانی من Says:

    همواره سرود ( یار دبستانی من ) در تظاهرات گوناگون ضد رژیم مانند پتکی بر کله پوک رژیم در حال فروپاشی ستمگران فرود آمده است. نمونه آن در خیزش روز دوشنبه 25 بهمن 89 در تهران و شهرهای دیگر بود.
    ************************************************
    سرود یار دبستانی من

    سرود یار دبستانی من پس از انتحار اسلامی!!! نخستین سرود جنبش های دانشجوئی شناخته می‌شود و نماد همبستگی دانشجویان می‌باشد. این سرود برای نخستین بار در گردهمائی دانشجویان دانشگاه تهران در پارک لاله در سال 1375از سوی دانشجویان همخوانی شد و در همایش ها و راهپیمایی‌های دانشجوئی سالهای 1376 و 1377 و به ویژه در جریان رخدادهای کوی دانشگاه تهران در روز 18 تیرماه 1378 و روزهای پس از آن به نام یک سرود دانشجوئی تثبیت شد. برای دانلود لینک زیر را باز کنید:
    http://mp3skull.com/mp3/yare_dabestani.html
    روی گزینه ششم از بالا به پائین بروید. همان گزینه ای که در سمت چپ آن6.13mb نوشته شده است. بر روی واژه Download راست کلیک کنید. گزینه Save Target As را در اینترنت اکسپلورر و گزینه های مشابه را در مرورگرهای دیگر کلیک کنید.

    یار دبستانی من
    با من و همراه منی
    چوب الف بر سر ما
    بغض من و آه منی
    حک شده اسم من و تو
    رو تن این تخته سیاه
    ترکه بیداد و ستم
    مونده هنوز رو تن ما
    دشت بی فرهنگی ما
    هرزه تموم علفاش
    خوب، اگه خوب
    بد، اگه بد
    مرده دلای آدماش
    دست من و تو باید این پرده‌ها رو پاره کنه
    کی میتونه جز من و تو درد ما رو چاره کنه
    یار دبستانی من
    با من و همراه منی
    چوب الف بر سر ما
    بغض من و آه منی
    حک شده اسم من و تو
    رو تن این تخته سیاه
    ترکه بیداد و ستم
    مونده هنوز رو تن ما
    یار دبستانی من
    با من و همراه منی
    چوب الف بر سر ما
    بغض من و آه منی
    حک شده اسم من و تو
    رو تن این تخته سیاه
    ترکه بیداد و ستم
    مونده هنوز رو تن ما
    دشت بی فرهنگی ما
    هرزه تموم علفاش
    خوب، اگه خوب
    بد، اگه بد
    مرده دلای آدماش
    دست من و تو باید این پرده‌ها رو پاره کنه
    کی میتونه جز من و تو درد ما رو چاره کنه
    یار دبستانی من
    با من و همراه منی
    چوب الف بر سر ما
    بغض من و آه منی
    حک شده اسم من و تو
    رو تن این تخته سیاه
    ترکه بیداد و ستم
    مونده هنوز رو تن ما

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.


