جمهوری اسلامی منتظر یک تلنگر است و 16 آذر در راه

با دولتی از هم پاشیده طرفیم . دولتی که توسط جناحهای مختلف فاشیستی پاره پاره شده است و هر جناح از طرفی میکشد . معلوم نیست قدرت واقعی دست کیست . سپاه ؟ احمدی نژاد و دارودسته دزدش ؟ خامنه ای و جنایتکاران اطرافش . هریک از سویی میکشند و نتیجه این امر حمله به سفارت انگلیس و تکذیب آن از سوی جناحهایی از حاکمیت و حمایت از آن از سوی سایر جناحها ست . فساد بیداد میکند . دولت مورد محاصره اقتصادی بیشتری قرارگرفته و عنقریب بانک مرکزی آن نیز تحریم خواهد شد . انفجارهای پی در پی در پادگانهای سپاه که منجر به کشته شدن مقامات بالای سپاه شده خبر از مقاومت درونی یا حملات هدفمند به مهمترین تاسیسات نظام میدهد. فشار دولت در حوزه های به اصطلاح اخلاق اجتماعی چون حجاب و مبارزه با هرگونه «شادی» و جمع آوری آنتنهای ماهواره و غیره حتی افراد بیطرف را نیز به صف مخالفان کشانده است . فساد اقتصادی بیداد میکند و حتی از زمان حکومت شاه نیز بیشتر است . سپاه درواقع تبدیل به یک مافیای فاسد اقتصادی شده است نه یک نیروی مبارز .

 سی سال پیش دولت شاه با خیلی کمتر از این سرنگون شد . شاه قویترین ارتش خاورمیانه را در اختیار داشت و ساواک او به حدی قوی بود که هیچ دونفری بیرون از خانه جرئت نداشتند در مورد خانواده سلطنتی و دولت شاه صحبت کنند چه برسد به اینکه انتقاد کنند حال آنکه فحش و نفرین در کوچه و خیابان ایران به این دولت امری است روزمره . شاه یک دولت بسیار متمرکز داشت که در آن هیچ گونه برخوردهای جناحی وجود نداشت . یک رهبر و خدایگان بود و همه پیرو و تابع او بودند . دولتش مورد حمایت آمریکا بود و هیچگونه تحریمی بر آن اعمال نمیشد . لیکن با این همه ملت ایران توانستند آن دولت مقتدر و قدر قدرت را در سال 57 سرنگون کنند . دولت جمهوری اسلامی با درنظر گرفتن همه شواهد بسیار بسیار از دولت شاه ضعیفتر است . از دولت بشار و قذافی و مبارک هم ضعیفتر است . با کمال تاسف میبینیم که ملتهای عرب یکی پس از دیگری دولتهای خود را سرنگون میسازند و ما ساکت نشسته ایم . حتی در سوریه که د ولتش با تانک و توپ به مبارزه مردم رفته و بیش از چهار هزار نفر را به فجیعترین وضعی کشته و حتی از کشتن کودکان نیز دریغ نداشته مردم به مبارزه خود ادامه میدهند.

 ما ایرانیان را چه شده است ؟ این چه بیماریی است که به جان ما افتاده ؟ ما چرا ساکت نشسته ایم و کاری نمیکنیم . شکی نیست که دولت جمهوری اسلامی یک حکومت پوشالی و یک ببر کاغذی بیش نیست و با اندک تکان ملت سرنگون خواهد شد. پس چرا ساکت نشسته ایم و نظاره گر حماقتهای بی پایان رهبران آن هستیم . چرا تکانی نمیخوریم ؟ دولت اسلامی منتظر یک تلنگر است تا سرنگون شود . ملت بجنبید که دیر میشود . دانشجویان ایران ، 16 آذر در راه است . بیایید  16 آذر امسال  را به جرقه سرنگونی جمهوری اسلامی مبدل سازیم .

2 پاسخ to “جمهوری اسلامی منتظر یک تلنگر است و 16 آذر در راه”

  1. کوروش Says:

    مطلب جالبی بود ولی اون قسمت : حتی از فساداقتصادی زمان شاه بیشتر بود حال آدمو بهم میزنه. مردمومن چیو داری با چی مقایسه میکنی؟!اصلا قابل قیاسن؟یه چیزی شنیدین همینجوری قضاوت میکنیدکه زمان شاه فلان بود و بیسار.ضمنا فقط مردم انقلاب نکردند.این انقلاب توسط اول امریکا و بعد انگلیس انجام شد.مثل داستان گروگانگیری سفارت امریکا که همش کار امریکا بود و از پیش تعیین شده بود

  2. nd'v Says:

    کوروش عزیز شما با دایی جان ناپلئون که نسبتی ندارید . در غرب هم هستند کسانی که همه چیز را زیر سر صهیونیسم بین الملل ، یا فراماسونها ، یا چه میدانم هزار گروه پیدا و پنهان دیگر میدانند . دوست من تا مردم آماده انقلاب نباشند و خیزش نکنند هیچ دولت و گروهی قادر نیست در یک کشور انقلاب کند ، اگر به این سادگی بود که خوب بسم الله ، انقلاب ایران را همین الان شروع کن .

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.